ProMedical pitää huolta toimittamistaan tuotteista ja varmistaa niille mahdollisimman häiriöttömän elinkaaren aina asennuksesta päivityksiin ja määräaikaishuoltoihin. Asiakkaidemme toiminnan kannalta on tärkeää, että häiriöt ovat vähäisiä ja vikatilanteisiin reagoidaan nopeasti. Henkilökuntamme on huoltokoulutettu ja valtuutettu edustamiemme tuotteiden huoltoon valmistajien toimesta. Teemme yhteistyötä Nordic Service Groupin kanssa ja NSG on valtuutettu mm. BK Medical -ultraäänilaitteiden huoltoon.
Suomessa ProMedicalilla on kuusi huoltopistettä, mikä nopeuttaa avun saamista ja vikatilanteiden korjaamista. Valtuutetut huoltomme sijaitsevat Helsingissä, Vantaalla, Tampereella, Kuopiossa, Oulussa ja Savonlinnassa. Vaativammissa vikatilanteissa ProMedicalilla on käytössään kattava huoltoverkosto edustamillemme tuotteille. Nykyaikaiset laitteet ovat monesti myös kytkettävissä etäyhteydellä suoraan valmistajan huoltoon, mikä mahdollistaa mm. järjestelmähuoltojen tekemisen helposti verkon kautta.
Tarjoamme tuotteillemme sopimus- ja ennakkohuoltoja tarpeen mukaan. Tuotteillamme on lähtökohtaisesti vähintään vuoden takuu, mutta myös takuuajat ovat monien tuotteiden osalta pidennettävissä, mikäli tuotteelle halutaan lisäturvaa pidemmäksi aikaa. Varastoimme yleisimpiä varaosia ja tarvikkeita tuotteisiimme Helsingin varastollamme. Tapauskohtaisesti tilaamme vaadittavat varaosat toimittajilta, joilta varaosia on saatavilla nopeasti.
ProMedical myös kouluttaa asiakkaitaan ja heidän huoltohenkilöstöä säännöllisesti hankittujen tuotteiden huoltoon ja vikadiagnostiikkaan. Huoltokoulutukset tarjotaan hankintakohtaisesti, joko maksullisena tai hintaan sisältyvänä. Teemme tiiviisti yhteistyötä asiakkaidemme huolto- ja IT-henkilöstön kanssa, jotta asennettu laitekantamme pysyy kunnossa ja ajan tasalla.